.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعدام 3 نفر از متجاوزين به عنف در بابل
صبح امروز 3 تن از متجاوزان به عنف در ملاء عام در شهرستان بابل به دار مجازات آويخته شدند. اين افراد اقدام به اغفال دختران جوان و تجاوز به عنف و سرقت اموال آنان مي‌كردند.آخرين طعمه اين باند فحشا يك دختر دانشجو اهل اهواز بوده ...
اعدام 3 نفر از متجاوزين به عنف در بابل

صبح امروز 3 تن از متجاوزان به عنف در ملاء عام در شهرستان بابل به دار مجازات آويخته شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از آريا ، اين متجاوزان به نام‌هاي «هادي ـ ج» مجرد، «ميرشجاع ـ م» ملقب به ابراهيم متاهل و «هادي ـ م» متاهل و ساكن روستاهاي بابل به اتهام تجاورز به 12 نفر از دختران كه اكثر آنها دانشجو بوده در ساعت 6 صبح امروز با حضور مقامات قضايي و مردم بابل در ملا عام در ورزشگاه شهداي 7 تير بابل به دار مجازات آويخته شدند.

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بابل با بيان اينكه اين متهمان از سال 83 اعمال غير اخلاقي خود را آغاز كرده بودند گفت: اين افراد اقدام به اغفال دختران جوان و تجاوز به عنف و سرقت اموال آنان مي‌كردند.

فضل‌الله وكيلي راد با اشاره به اينكه  آخرين طعمه اين باند فحشا يك دختر دانشجو اهل اهواز بوده افزود:  اين دختر بعد از اغفال با گريه و زاري و دادن مبلغ هنگفتي پول به اين افراد از آنان تقاضا كرد كه با وي كاري نداشته باشند و درعوض پدرش ميليون‌ها تومان پول به حساب آنها واريز كند.

وي يادآورشد: متهمان پيشنهاد دختر دانشجو را پذيرفتند و وي را رها كردند، وي پس از آزادي با مراجعه به نيروي انتظامي بابل به شرح حادثه پرداخت و نيروي انتظامي نيز با دستور مقامات قضايي، نيروهاي بسيجي و كمك مردم شهر بابل باگذشت حدود 10 ماه موفق به كشف مخفيگاه اين متهمان شد.

وكيلي راد اظهار داشت: بعد از دستگيري مجرمان و صدور حكم اعدام از سوي مقامات قضايي كشور و شهرستان اين افراد صبح امروز به سزاي اعمال خود رسيدند.

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بابل در پايان افزود: يكي ديگر از متهمان اين پرونده با اعتراض به صدور حكم اعدام و ارسال آن به دادگاه تجديد نظر هم اكنون در زندان منتظر صدور حكم قطعي است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.286 seconds.